vineri, 4 februarie 2011

Pentru ca si bunicii sunt barbati!

16 fara un sfert....trenul se pune in miscare!Ca de obicei sunt singura in compartiment pret de cateva minute doar...Uneori nici eu nu reusesc sa ma inteleg...aproape 4 ore ce uneori par sa treaca infernal de greu.Imi plac oamenii,asta ar fi explicatia,si cei drept de fiecare data cand fac "mini-calatoria" am ocazia sa cunosc oameni diferiti,din medii diferite!Se deschide usa compartimentului..Astazi nu este ziua mea norocoasa, imi spun.Intra un om in varsta,imbracat in costum..........cel mai probabil vom discuta despre razboaie,revolutie si inevitabil "vremea raposatului Ceausescu" !Saluta,ii raspund la salut..si se aseaza!
Prima ora trece greu intr-o liniste mortuara,pesemne batranelul este obosit,sau nu socializeaza...lucru cam bizar dupa parerea mea.
La scurt timp dupa,de parca  imi citise gandurile,domnul scoate o revista din geamantanul sau si ochelarii si se apuca de citit!Sau mai degraba de privit...femei mai mult sau mai putin dezbracate din Playboy.
Pentru un moment am crezut ca nu vad bine,dar batranelul rasfoia si sorbea cu sete fiecare pagina,fiecare poza,fiecare femeie...
Ei bine,la asta chiar nu ma asteptam....ce razboie,ce Ceausescu....Playboy!!
Doar traim in vremuri in care barbati trecuti de 60 de ani isi impart restul de  10 ani  cu fete de varsta nepoatelor...uniti binenteles de o dragoste lipsita de limite si dezinteres, pardon ,interes financiar!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu